Wydanie: PRESS 09/2013
Człowiek w dziwnych okularach
Sławomir Stępniewski, prezes Aegis Media, to typ biznesmena wizjonera, który wyprzedza trendy
Stoi na czele jednej z największych grup komunikacyjnych na polskim rynku, zarządza siedmioma spółkami zatrudniającymi 350 osób, przygotowuje się do przejęcia kolejnych dwóch firm reklamowych – i nie rozumie, dlaczego niektórym zależy, by trafić na „Listę 100 najbogatszych” tygodnika „Wprost”. On by dopłacił, byle się tam nigdy nie znaleźć.
40-letni Sławomir Stępniewski jest postacią tajemniczą na polskim rynku reklamowym. Próżno go szukać na branżowych bankietach, nie lansuje się w mediach, nie jest wymieniany jednym tchem obok szefów takich firm, jak Leo Burnett, Publicis czy OMD, mimo że jego agencje i domy mediowe obsługują również wielkie budżety, jak Ferrero, General Motors, Procter & Gamble, a jego firma notuje wzrost zysku rzędu 49 proc. (2011–2012).
– Człowiek bogaty, dorobił się fortuny na sprzedaży agencji Hypermedia – mówią o nim najczęściej ludzie z branży. I jeszcze: – Stępniewski? Ten w dziwnych okularach?
– To nie moja wina, tylko Toma Forda – Sławomir Stępniewski uśmiecha się, kiedy pytam go o te okulary. Od lat nosi oprawki tylko tej marki. Bo to klasyk, dobrej jakości.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter